قزوین- معاون امور مجلس و استانهای صداوسیما گفت: راه اندازی شبکه های استانی و پخش برنامه های شبانه روزی نقش مهمی در ترویج فرهنگ بومی و معرفی ظرفیت های مناطق مختلف کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم ظهر شنبه با آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام موسوی مقدم در این دیدار گفت: شبکه های استانی توانسته اند با تولید و پخش برنامه های مختلف در شبانه روز جایگاه خوبی در میان مردم پیدا کنند که برای کیفی سازی آنها باید گام برداریم.

معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی تصریح کرد: قزوین از ظرفیت و توانمندی خوبی در مقایسه با دیگر استان ها برخوردار است و خوشبختانه شبکه استانی سیمای مرکز قزوین از نظر امکانات و تجهیزات در جایگاه خوبی قرار دارد و باید تلاش کنیم در برنامه ها بیشتر تولید و محتوا مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی مقدم یادآورشد: استان قزوین از نظر جاذبه های گردشگری و بخشهای مختلف برای مردم استانها شناخته شده نیست و این امکان را باید به برنامه سازان و تهیه کنندگان داد تا این سرمایه های ارزشمند در برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند مدیرکل سابق تصریح کرد: صادقی جهانی در مدتی که در این مرکز مشغول خدمت بودند فعالیتهای ارزشمندی برای شبکه استانی انجام دادند که جای قدردانی است.

وی بیان کرد: آقای معصومی فر از نیروهای توانمند رسانه ملی هستند که مدتی که در این مرکز مشغول کار بودند گامهای خوبی در تامین زیرساختهای این مرکز برداشتند و امیدواریم در دوره جدید در کیفی سازی برنامه ها نیز تلاش کنند.

سپس آیت الله باریک بین ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند صادقی جهانی اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا همه کارها و برنامه ها با اخلاص و توکل به خدای متعال باشد و همیشه وحدت را در میان گروههای مختلف حفظ کنیم تا نتایج کارها نمود داشته باشد.

حجت الاسلام  محمد حسن باریک بین امام جمعه موقت قزوین نیز از مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین خواست با توجه به شناخت قبلی برای استفاده از همه ظرفیت های رسانه ملی برای معرفی توانمندی های استان اقدام کند.

ابوالفضل معصومی فر مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین نیز ضمن قدردانی از اعتماد رئیس رسانه ملی برای سپردن  مسئولیت خطیر شبکه استانی اظهارداشت: زیرساختها و کارهای خوبی در مرکز قزوین نسبت به گذشته صورت گرفته که با شبکه های استانی قابل مقایسه نیست.