بجنورد- نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خراسان شمالی در تخته ارکان بجنورد دایر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی در استان خراسان شمالی و در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بجنورد با حضور مسئولان آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع و در دو سالن دایر شده است، ۴۵ شرکت تولید لوازم خانگی و فرش ماشینی محصولات خود را در معرض بازدید و خرید عموم قرار داده اند.

یحیی نیکدل، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی صنعتگرانی از استان های تهران، البرز، زنجان، کرمانشاه، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، آذربایجان شرقی، قزوین و اصفهان حضور دارند.

به گفته وی نمایشگاه مزبور از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خراسان شمالی واقع در تخته ارکان بجنورد دایر بوده و مردم می توانند در این مدت از ساعت ۱۵ الی ۲۲ برای بازدید از این نمایشگاه اقدام کنند.

نیکدل با اشاره به این که نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری و فرش ماشینی در بجنورد تا دوازدهم دی ماه دایر خواهد بود، اضافه کرد: در این نمایشگاه گروه های کالایی نظیر یخچال، اجاق گاز، لوازم برقی و خانگی، لوستر، چرخ خیاطی، تابلو فرش و فرش ماشینی و ... ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌شمالی در پنج کیلومتری جنوب بجنورد قرار دارد.