کرمانشاه- فرماندار شهرستان کرمانشاه با تاکید بر حفظ وحدت میان مسلمانان، گفت: وحدت میان شیعه و سنی عامل امنیت پایدار در کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه هفته وحدت جلسه هم اندیشی معتمدان و بزرگان مذهبی و دینی اهل تشیع و تسنن کرمانشاه، پیش از ظهر دوشنبه با حضور ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در ابتدای این نشست، اظهار داشت: اگر امروز علی رغم شیطنت های دشمنان دین و جبهه استکبار جهانی، شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم به دلیل حفظ و توجه به وحدت میان اهل تشیع و تسنن است.

وی افزود: آنهایی که به دنبال ایجاد تفرقه و دشمنی میان مسلمانانند، نه شیعه هستند و نه سنی.

رنجبر ضمن بر شمردن ثمرات و نتایج مطلوب و ارزشمند وحدت و همدلی میان مسلمانان، خاطر نشان کرد: هفته وحدت از بهترین یادگارهای ارزشمند امام راحل(ره) است که ما وظیفه داریم با تمام توان در حفظ و پایداری آن کوشا باشیم.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در عصر تهاجم فرهنگی دشمنان و هجمه به دین و اخلاق، برای مصون سازی جوانان و نوجوانان به ترویج اخلاق محمدی نیازمندیم.

وی گفت: ملت ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و توطئه های دشمنان توانسته اند تحت لوای ولایت فقیه به وحدت و همدلی دست یابند.