بجنورد- مسابقات تنیس روی میز آموزشگاه های شهرستان بجنورد در بخش دختران به پایان رسید و نفرات برتر برای حضور در مسابقات استانی انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه مسابقات تنیس روی میز آموزشگاه های شهرستان بجنورد در بخش دختران با معرفی نفرات برتر در رده های مختلف معرفی شدند.

مسابقات تنيس روي ميز آموزشگاه های شهرستان بجنورد در بخش دختران به منظور انتخاب تيم شهرستان جهت حضور در مسابقات استان، با حضور ۲۷ ورزشكار از هشت آموزشگاه در محل  سالن ورزشي آزادي شهرستان بجنورد برگزار شد.

در پایان این مسابقات در مقطع تحصیلی اول ابتدایی غزل فلاح از آموزشگاه شهدای فرهنگی به مقام قهرمانی رسید، تینا حصاری از آموزشگاه شاهد فرشتگان در رده دوم ایستاد و كیانا كچرانلویی نیزاز مدرسه شاهد فرشتگان در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در مقطع سوم ابتدایی این مسابقات هلیا براتی از آموزشگاه شهدای فرهنگی به مقام نخست دست یافت، بهار سرایدار از مدرسه شهدای فرهنگی در رده دوم قرار گرفت و ترنم آل طه نیز از همین آموزشگاه در جایگاه سوم ایستاد.

در دوره دوم ابتدایی این مسابقات نیز فائزه مجرد از آموزشگاه شهدای فرهنگی به مقام قهرمانی دست یافت، هستی سیاح از مدرسه پروین در رده دوم ایستاد و الناز تاتار نیز از آموزشگاه پروین عنوان سوم را به دست آورد.

در مسابقات مسابقات تنیس روی میز آموزشگاه های شهرستان بجنورد در بخش دختران انتخابی تیم شهرستان دانش آموزان مدارس عدالت، دنیای تربیت، پروین، گوهر دانش، شهدای فرهنگی ۱ و ۲، شاهد فاطمه الزهرا(س) و شاهد فرشتگان شرکت کرده بودند.