ایلام- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت: دولت در نظر دارد زیرساخت های استان ایلام را تکمیل و توسعه دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام اسماعیل رستمی در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: تفاوت اصلی سفرهای کاروان دولت تدبیر و امید به استانها با سایر سفرهای انجام شده در این است که برای تصویب یک مصوبه ساعتها کار مطالعاتی و کارشناسی انجام می‌شود تا مصوبات این سفر حتماً و لزوماً‌ اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: هدف جلسه بازنگری مجدد محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های تاریخی و روند توسعه و پیشرفت استان است که به صورت ویژه در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.

معاون استاندار بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن ایلام در مسیر تردد زوار، حماسه اربعین و قابلیت های استان و همچنین تصویب منطقه آزاد تجاری مهران، توسعه و پیشرفت کمی و کیفی پروژه های استان یک ضرورت اساسی است.

وی با بیان اینکه دولت در نظر دارد زیرساخت های استان را تکمیل و توسعه دهد گفت: تجزیه و تحلیل سفرریاست جمهوری، بررسی مصوبات و اعلام نتایج آن به دولت برای برنامه ریزی آینده استان و توسعه و تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی در دست اقدام قرار گرفته است.

اسماعیل رستمی با اشاره به برگزاری جلسه هیات دولت در اواخر هفته آینده و احتمال حضوراستاندار ایلام در ان جلسه گفت: سفر استانی كاروان تدبیر و امید دارای ابعاد و دستاوردهای گوناگونی برای استان بود.

وی ادامه داد: روند اجرای پروژه های بزرگ و مهم عمرانی در استان ایلام بسیار مناسب است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام بیان داشت: فرمانداران با بررسی نقاط قوت و ضعف سفر ریاست جمهوری گزارشی از وضعیت پیشرفت این پروژه ها در حوزه شهرستان خود ارائه دادند.