زاهدان-یک سرباز معلم پایه ابتدایی در روستای "کورگزی" از توابع شهرستان میرجاوه در شمال سیستان و بلوچستان با بهره گیری از برق خودروی شخصی کلاس درس هوشمند برای دانش آموزان این منطقه راه اندازی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی اکبری معلم خلاق میرجاوه ای که به دلیل محرومیت دانش آموزان روستای "کورگزی" از نعمت برق و وسایل کمک آموزشی در اقدامی مبتکرانه با تقویت برق خودروی شخصی نسبت به تامین روشنایی و هوشمند سازی کلاس درس این روستا اقدام کرد.

این سرباز معلم که اداره یک کلاس درس چند پایه با تعداد ۱۵ دانش آموز در مدرسه قدس روستای کورگزی را برعهده دارد از سرعشق و تعهد با تقویت سیستم برق ماشین شخصی اش ضمن ایجاد روشنایی برای دانش آموزان رایانه شخصی خود را برای هوشمندسازی کلاس درس و استفاده دانش آموزان از نرم افزار های آموزشی راه اندازی کرد.

گفتنی است در همین رابطه مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان روز گذشته به منظور پاسداشت از این اقدام فرهنگی با حضور در این مدرسه با اهدای لوح یادبود از زحمات این معلم قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روستای کورگزی از توابع شهرستان میرجاوه و در ۵۰ کیلومتری این شهر مرزی قرار دارد و از نعمت برق محروم است.