قم - رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان با بیان اینکه این فدراسیون نابینایان و کم بینایان امکانات محدودی دارد گفت: ورزش نابینایان به جای پول و نام، برکت معنوی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مظلومی در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان قم که عصر امروز در سالن کنفرانس اداره کل روزش و جوانان قم برگزار شد اظهار داشت: هیئت ورزش‌های نابینایان هیئتی خاص است که افراد خاصی در جامعه را تحت پوشش قرار داده و بدیهی است که امکانات خاصی را نیز می‌طلبد.

وی افزود: ورزشکاران نابینا جمله معروفی دارند که می‌گویند ما شما را نمی‌بینیم اما شما ما را ببینید و این، نیاز ورزش این قشر است که باید امکانات لازم را در اختیار داشته باشند و شرایط خاصی دارند که با بقیه ورزش‌ها متفاوت است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان گفت: از سال ۶۲ که در جنگ مجروح و نابینا شدم، تلاش کردم مشکلات نابینایان را ببینم و لمس کنم و خوشبختانه توانستیم فدراسیون ورزشی نابینایان را به صورت فدراسیونی مستقل در آوریم و خدمت در آن برای ما افتخار است.

مظلومی بیان داشت: فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان در ۸ رشته برای مردان و ۴ رشته برای بانوان فعال است که موظف هستیم تا جایی که بودجه و امکانات ما به ما اجازه می‌دهید مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها این ۸ رشته را برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: رشته‌های پاورلیفتینگ، گلبال، فوتبال ۵ نفره، جودو، دو و میدانی، شنا، شطرنج و دوچرخه سواری ۲ نفره رشته‌های تحت پوشش این فدراسیون در بخش مردان هستند اما در بخش بانوان رشته‌های گلبال، شطرنج، شنا و دو و میدانی را در حال فعالیت داریم.

مظلومی گفت: فدراسیون نابینایان و کم بینایان امکانات محدودی دارد اما تلاش می‌کنیم که به قم نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و برگزاری این مجمع در چنین روز بزرگی که متعلق به امام زمان (عج) است را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این مجمع، منشا خیر برای جامعه نابینایان قمی باشد که خدمت به آن‌ها برکت است.

وی خاطرنشان کرد: در ورزش نابینایان پول و نام و نشان نیست اما اجر معنوی و برکت هست و از هیئت استانی قم تقاضا می‌کنم برنامه مجمع فوق العاده سالانه را برنامه ریزی کنند تا به طور مرتب، عملکرد هیئت مورد بررسی قرار گیرد و برای حل مشکلات برنامه ریزی لازم انجام شود.