دامغان - فرمانده سپاه ناحيه دامغان از برگزاری اجلاسيه سرداران و 614 شهيد اين شهرستان در روز 29 بهمن ماه سالجاری خبر داد و گفت: این رويداد بزرگ فرهنگی زمينه ساز ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت است.

سرهنگ پاسدار سيد محمد رضا حسيني در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری اجلاسيه سرداران و 614 شهيد شهرستان دامغان در 29 بهمن ماه سالجاری افزود: گلباران و عطر افشاني قبور مطهر شهدا به طور همزمان در تمامي نقاط شهرستان، قرائت دعاي كميل همراه با سخنراني يكي از شخصيت هاي مطرح كشوري، شب خاطره با حضور راويان و حماسه سازان دوران دفاع مقدس ‌و ... از برنامه هاي اين اجلاسيه خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که این مراسم در مصلي امام خميني (ره) دامغان و با سخنرانی سردار حسين سلامي جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشور و با حضور مقامات استاني و شهرستاني برگزار می شود خاطرنشان کرد: اجراي برنامه هاي فرهنگي، هنري و ورزشي، رونمايي از مجموعه كتب خاطرات يادگارها، آثار و فرهنگ نامه شهدا، تجليل از ايثارگران و جهادگران از ديگر برنامه هاي اين رويداد بزرگ فرهنگي با برگزاري اجلاسيه سرداران و 614 شهيد شهرستان است.

حسيني با اشاره به اینکه تمامي اجلاسيه سرداران و شهداي شهرستان هاي استان سمنان تا پايان سالجاري و كنگره سرداران و سه هزار شهيد استان در نيمه دوم ارديبهشت ماه سال آينده در مركز استان برگزار خواهد شد عنوان کرد: شاخصه همه شهدا و پيروان راستين مكتب انقلاب اسلامي ايمان و تقوا است و آنها برترين الگوهاي عصر ما هستند.

دبير اجلاسيه سرداران و 614 شهيد شهرستان دامغان همه زيبايي ها از جمله شهامت، شجاعت وحدت و همدلي را حاصل ايمان دانست و اذعان داشت: ايمان بود که شهدا و رزمندگان ايران اسلامي را همچون پاره هاي آهن محكم كرد تا آنان حماسه هايي را خلق كنند تا جهانيان انگشت حیرت به دهان گيرند.