بوشهر - رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقابله با فساد اولویت سازمان بازرسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر سراج عصر یکشنبه در نشست با اعضای شورای قضائی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بازرسی کشور برنامه‌های مختلف و متنوعی را در زمینه مقابله با فساد دارد و طرح‌های مختلفی در این زمینه اجرا می شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: عدم هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف یکی از مهمترین مشکلات در جامعه است که باید اقدامات اساسی در این زمینه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه وحدت و همدلی بی مسئولان دستگاه‌های مختلف نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت دارد، تاکید کرد: باید زمینه اعتماد بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شود تا همه مشکلات رفع شود.

سراج با اشاره به اصل تفکیک قوا در ایران اذعان داشت: زمانی که قانون به صورت دقیق و صحیح آن اجرا شود، کار قوه قضائیه راحت می‌شود که باید تلاش شود تا هماهنگی بیشتری بین دستگاه‌های مختلف ایجاد شود.

وی نظارت بر اجرای صحیح قوانین را به عنوان یکی از کارهای سازمان بازرسی عنوان کرد و ادامه داد: مبارزه با فساد و پدیده زمین‌خواری نیز در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور که بعدازظهر یکشنبه با استقبال استاندار و دیگر مسئولان وارد استان بوشهر شده بود، در گلزار شهدای بوشهر حضور یافت و به مقام شهدا ادای احترام کرد.