مدافع تیم ملی ایران با اشاره به اینکه مشکلی برای حضور در بازی با بحرین ندارد، گفت: نباید با توجه به اینکه تیم ملی در روند آماده سازیش عقبتر از سایر حریفان است، انتظار معجزه داشت.

سیدجلال حسینی در گفتگو با خبرگزاری مهر درباره شرایط تیم ملی در فاصله شش روز تا دیدار ایران برابر بحرین اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. هر چند متاسفانه بازیهای تدارکاتی زیاد و خوبی نداشته ایم اما تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشته ایم. از روزی که به استرالیا آمده ایم، سخت کار کرده ایم تا آماده حضور در بازیها شویم.

وی افزود: دیشب هم بازی خیلی خوبی برابر عراق برگزار کردیم. امیدوارم با همین امکانات کم و شرایط بد بازی‌های خوبی را در جام ملتهای آسیا به نمایش بگذاریم. بازیهای اول در چنین تورنمنتهایی خیلی مهم است. به ویژه در این تورنمنت که حریف اول ما بحرین است؛ تیمی که ما معمولا مقابل آن مشکل داشته ایم. به هر حال امیدوارم خوب شروع کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه آیا اردوهای آماده‌سازی با انتظاری که از تیم ایران می رود، برابری می‌کند یا خیر؟، افزود: باید با این شرایط کنار بیاییم. دیگر چیزی تا شروع مسابقات نمانده است. با توجه به فاصله کمی که تا شروع مسابقات داریم اگر بخواهیم به این موضوع فکر کنیم، شاید به خودمان ضربه بزنیم. اما واقعیت این است که ما نسبت به تیم‌های دیگر به لحاظ برنامه‌های آماده‌سازی خیلی عقب هستیم. با توجه به اطلاعاتی که از حریفانمان در مرحله گروهی دارم، آنها هر کدام دوازده، سیزده بازی از ما بیشتر انجام داده اند ولی ما هم آمده ایم که جام ملتها را خوب شروع کنیم.

حسینی افزود: با این حال باید بگویم اینکه می گویند تیم ملی حتما باید به فینال برود را قبول ندارم. واقعیت این است که به لحاظ آماده سازی شرایطی نداشته ایم که الان توقع حضور در فینال را از تیم ملی داشته باشیم. ما بعد از جام جهانی اردو و بازی دوستانه زیادی نداشته ایم که ببینیم شرایط تیم چگونه است و خوب محک بخوریم.

وی اضافه کرد: الان ما در تیممان بازیکنان جوان زیادی داریم. این بازیکنان زمانی می توانند توانایی واقعی خودشان را نشان بدهند که بیشتر فرصت بازی کردن کنار یکدیگر را داشته باشند. نباید از این تیم انتظار معجزه داشته باشیم ولی به هر حال ما ایران هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم ملی در اردوهای اخیر و بازی برابر عراق هم گفت: بازیکنان خیلی خوب و مودبی هستند و خیلی تلاش می‌کنند، دیروز هم همانطور که شما گفتید توانستند خودشان را به خوبی نشان دهند و مطمئن باشید تک تک آنها آینده فوتبال ایران را می سازند