وزير كشور با صدور احكام جداگانه اي معاونين جديد برنامه ريزي، اداري و مالي و سياسي و امنيتي استانداري اصفهان ،معاون امور عمراني استانداري سيستان و بلوچستان، مديركل دفتر امور بانوان ،رئيس مركز اطلاعات و اخبار و همچنين معاون امور اجتماعي و شوراهاي وزارت كشور را منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاري "مهر"، حجت الاسلام  پورمحمدي با صدور احكام جداگانه اي، آقايان "محسن نيلي احمدآبادي" و "حسين آذين" به ترتيب به عنوان معاون برنامه ريزي، اداري و مالي و معاون سياسي امنيتي استانداري اصفهان منصوب كرد.

اين گزارش مي افزايد: وزير كشور در حكم  ديگري "مهدي صفدري" را به سمت معاون امور عمراني استانداري سيستان و بلوچستان منصوب كرد.

گفتني است؛ وزير كشور در اين احكام، براي موفقيت معاونين جديد منصوب شده در استانداري ها در جهت ايجاد هماهنگي و تعامل با دستگاه هاي استاني و پيشبرد اهداف و سياست هاي دولت و خدمت رساني به مردم استان هاي مربوطه اظهار اميدواري كرده است.

همچنين بر طبق احكام ديگري كه از سوي پورمحمدي صادر گرديد ، فرشته ساساني به سمت مديركل دفتر امور بانوان، حجت الاسلام والمسلمين شهاب مرادي به سمت رئيس مركز اطلاعات و اخبار و محمدرضا مجيدي به سمت معاون امور اجتماعي و شوراهاي وزارت كشور منصوب شدند و از خدمات معاونين قبلي تقدير شد.

لازم به ذكر است، مراسم معارفه مديران جديد وزارت كشور ، روز شنبه 30 مهرماه برگزار شده است اما خبري از طرف وزارت كشور تا به امروز به مطبوعات منعكس نشده بود.