تبلیغ دو کتاب «آشپزی غذاهای سالم و رژیمی» و «۳۶۵ قصه‌ برای بچه‌های خوب» در پیام‌های بازرگانی سیما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه روند پخش آگهی‌های کتاب در پیام‌های بازرگانی صداوسیما، آگهی کتاب «آشپزی غذاهای سالم و رژیمی» و «۳۶۵قصه برای بچه‌های خوب» از روز چهارشنبه  ۱۷دی ۹۳ در ۶۰ نوبت از شبکه‌های یک، دو، چهار، نمایش و پویا پخش می‌شود.

کتاب «آشپزی غذاهای سالم و رژیمی»  شامل دستورات غذايی رژيمی ساده، سالم، تقويت‌كننده و احيابخش همراه با توضيحات كامل است. نكات مفيدی درباره آمادگی براي رژيم سالم، آشپزی سالم، خريد سالم، روش‌های درمانی تمدد اعصاب و رژيم يك الی ۲ هفته‌ای نیز در کتاب ذکر شده است. مجموعه کتاب‌های دنیای هنر از این انتشارات، به آموزش هنرهای خانه‌داری، از قبیل گل‌دوزی، قلاب‌بافی، عروسک‌سازی، آشپزی، خیاطی، ... می‌پردازد.

این کتاب را «نشر حافظ» به‌صورت گلاسه و رنگی با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر کرده است.

کتاب «۳۶۵قصه برای بچه‌های خوب» در بردارنده مجموعه‌ای شیرین و آموزنده از داستان‌های دوران گذشته، برگرفته از کتاب‌های گلستان سعدی، هزارويك شب، شاهنامه فردوسی، مرزبان‌نامه، كليله‌ودمنه، قابوس‌نامه، داستان‌هاي عاميانه، مثنوی مولوی، بهارستان جامی، جوامع الحكايات عرفی، نظامی عروضی، چهارمقاله نظامی، منطق‌الطير عطار، سفرنامه ناصرخسرو و قصص الانبياء است. این داستا‌ن‌ها با سبکی نو، با ویژگی‌های داستان‌های امروز و با بهره‌گیری از فن داستان‌نویسی برای کودکان، بازآفرینی شده است.

این کتاب را انتشارات مسیر دانشگاه در ۵۱۲صفحه و به قیمت ۲۰ هزار تومان، روانه بازار نشر کرده است.

آگهی‌های تبلیغاتی کتاب، به‌صورت رایگان و به همت مرکز رسانه‌ای شیرازه از شبکه‌های مختلف سیما، پخش می‌شود.