کرمانشاه- امام جمعه شهرستان پاوه گفت: برادران اهل تشیع و تسنن علی رغم توطئه های دشمنان، وحدت میان خود را حفظ کرده و راه هر گونه اختلاف و تفرقه افکنی را بر دشمنان بسته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ وحدت پیش از ظهر چهار شنبه با حضور علمای شیعه و سنی، فرماندهان لشگری و کشوری، خانواده های معظم شهدا، علما و روحانیون استان و فرماندهان نظامی و انتظامی در هرسین برگزار شد.

امام جمعه شهرستان پاوه در این همایش، اظهار داشت: دشمنان دنیای اسلام همواره به دنبال این بودند که با اقدامات تفرقه افکنانه خود، وحدت میان مسلمانان را از بین برده و به این ترتیب مانع از پیشرفت آنها شوند.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: وحدت و انسجام میان مسلمانان موجب نقش بر آب شدن توطئه های دشمنان و عزت و سربلندی جامعه اسلامی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برادران اهل تشیع و تسنن علی رغم توطئه های دشمنان، وحدت میان خود را حفظ کرده و راه هر گونه اختلاف و تفرقه افکنی را بر دشمنان بسته اند.

ماموستا قادری با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، خاطر نشان کرد: در آیات این کتاب الهی بر حفظ اتحاد مسلمانان تاکید شده و مسلمین را به حفظ وحدت دعوت کرده است.

وی در پایان با اشاره به رشادت و دلاوری های مردم هرسین در دوران دفاع مقدس، گفت: مردمان این خطه در جبهه های غرب و شهرستان پاوه، مردم این منطقه را در بستن راه دشمن یاری کرده اند.