خرم آباد - مشاور استاندار و رئیس شورای روابط عمومی های لرستان گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات دولت در لرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام رشیدی نیا عصر چهارشنبه در جلسه شورای روابط عمومی های لرستان در سخنانی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان باید گزارش همه اقداماتی که قرار است طی ایام دهه فجر در دستگاهها صورت گیرد را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه یک نسخه از گزارش فعالیتهای در دستور کار کمیته های مختلف ستاد دهه فجر باید در اختیار این شورا گذاشته شود ادامه داد: روابط عمومی های دستگاهها باید تا ۲۷ دی ماه نسبت به ارائه گزارش اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان افزود: این کمیته به عنوان کمیته نهادها و موسسات دولتی باید یک گزارش مدون، دقیق و مناسب از مجموعه اقداماتی که دولت طی دهه فجر در استان دارد را ارائه کند.

رشیدی نیا عنوان کرد: ایام دهه فجر یک دریچه و فضای مناسب و ظرفیت زمانی خوبی برای اطلاع رسانی از خدمات دولت در استان است.

وی عنوان کرد: انتظار می رود روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان با استفاده از ابزارهای مختلف در راستای اطلاع رسانی از برنامه ها و فعالیت های دولت اقدام کنند.

برپایی نمایشگاه انقلاب در یکی از پارکهای خرم آباد

محمد جایدری سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرم‌آباد در خصوص آذین بندی فضای شهری به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: از آنجایی که گستردگی فضای شهری زیاد است حجم کار بسیار سنگین بوده و شهرداری خرم آباد از یک ماه پیش برای این منظور وارد کار شده است.

وی افزود: تقسیم بندی هایی بین سازمان ها و مناطق شهرداری صورت گرفته است و به هرکدام از این سازمان ها وظایفی محول شده است.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری خرم‌آباد بیان داشت: دستگاههای اجرایی شهرستان می بایست در رابطه با آذین بندی و نورپردازی شهر برای هفته دولت با شهرداری خرم آباد همکاری داشته باشند ولی متاسفانه تا کنون همکاری خاصی از جانب دستگاه ها صورت نگرفته است.

جایدری از برپایی نمایشگاه انقلاب در یکی از پارک های شهر خرم آباد خبر داد و عنوان کرد: ایجاد فضای نشاط و امید با نگاهی هنری از جمله اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است که برای این منظور از حضور هنرمندان استفاده خواهد شد.

وی از دستگاه های فرهنگی شهرستان بویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست شهرداری خرم آباد را برای برپایی هر چه بهتر  نمایشگاه انقلاب یاری کنند.

فعالیت کمیته کارگری دهه فجر استان لرستان

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان نیز به برنامه های این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: برای این منظور دو کمیته کارگری دهه فجر استان لرستان و کمیته روابط عمومی شورای هماهنگی رفاه اجتماعی تشکیل شده است.

آل کثیر اظهار داشت: کمیته روابط عمومی شورای هماهنگی رفاه اجتماعی متشکل از ۱۱ دستگاه اجرایی شامل تامین اجتماعی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیمه سلامت، سازمان بهزیستی، مدیریت درمان، سازمان فنی و حرفه ای، صندوق بیمه عشایر و روستاییان، صندوق بازنشستگی، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه و صندوق مهر امام رضا(ع) است.

وی افزود: تمامی این دستگاه ها زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که کمیته روابط عمومی های شورای هماهنگی رفاه اجتماعی ماهی یکبار برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان عنوان کرد: کمیته کارگری دهه فجر استان لرستان نیز شامل شورای اسلامی کار، تشکلات کارگری و کارفرمایی، مجمع کارگران، انجمن های صنفی و تعاونگران استان لرستان است.

آل کثیر یادآور شد: یکی از برنامه های ایام دهه فجر سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزاری نشست خبری با حضور مدیران کل شورای هماهنگی رفاه اجتماعی است.

بنابراین گزارش مقرر شد از تمامی اقداماتی که بناست در ایام دهه فجر دردستگاه های اجرایی استان صورت گیرد در قالب کمیته ای تحت عنوان نهادها و موسسات دولتی و تا ۲۷ دی ماه گزارش مدونی ارائه شود.