تبریز - شهردار منطقه یک تبریز گفت: توسعه واحیای فضا های سبز و مراکز تفریحی در مناطق حاشیه نشین و و بافت های فرسوده موضوعی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود بهرا  شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: انجام پروژه های عمرانی و خدماتی و متوازن سازی خدمات عمومی برای رفاه وآسایش شهروندان بویژه در مناطق کم برخوردار و احداث پارک های محله ای با تمامی امکانات رفاهی وخدماتی و دو منظوره سازی آنها از اولویت های کاری شهرداری این منطقه است.

وی در ادامه با اشاره به تغییر نگرش شهرداری منطقه یک در خدمت رسانی خاطر نشان شد: بر همین اساس بحث متوازن سازی و برخورداری مناطق توسعه نیافته از امکانات شهری وخدماتی مورد توجه این شهرداری قرار گرفته تا با این روند امکان برخورداری متناسب و متوازن از امکانات شهری را برای تمام اقشار فراهم شود.

بهرا همچنین از احداث پارک محله ای منطقه یوسف آباد نیز خبر داد و اظهار داشت: آغاز عملیات اجرائی احداث این پارک به مساحت سه هزار مترمربع در بافت حاشیه شمالی تبریز نیز برای دستیابی به اهداف و سیاست های کلان شهرداری و شورای اسلامی شهر و برنامه ریزی مدون در حوزۀ خدمات عمرانی ورفاهی صورت می گیرد.

شهردار منطقه یک تبریز در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر، همشهریان تبریزی باید منتظر انقلاب عمرانی در منطقه یک شهرداری و با اتمام پروژه های عمرانی و خدماتی و رفاهی باشند.