قزوین- نماینده تهیه کننده فیلم شیار 143 در قزوین گفت: با حضور عوامل فیلم شیار 143 و به پاس صبوری مادران شهید همایش الفتان جاویدان در قزوین برگزار می شود.

مهدیه السادات میرناصری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: روز سه شنبه ۲۳ دی ماه سال جاری در سینما بهمن در همایشی با عنوان " الفتان جاویدان" به پاس صبوری مادران شهید با حضور کارگردان و بازیگر فیلم از مادران ده شهید دفاع مقدس تقدیر به عمل می آید.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، بنیاد شهید انقلاب اسلامی، اداره کل فرعنگ و ارشاد اسلامی، استانداری قزوین. سپاه صاحب الامر مشارکت کرده اند و هر کدام به نوعی تلاش کرده اند تا برنامه به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

نماینده تهیه کننده فیلم شیار ۱۴۳ افزود: تجدید میثاق با آرمان های شهدا و حضور در منزل شهید بابایی جهت دلجویی از خانواده شهید بابایی از برنامه های جنبی است که برای عوامل فیلم تدارک دیده شده است. همچنین به هاحتمال فراوان دیدار با استاندار و نشست مطبوعاتی نیز به برنامه اضافه خواهد شد.

میرناصری، با اشاره به اکران فیلم شیار۱۴۳ در سینما مهتاب و سینما بهمن اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته در استانداری و با توجه به نظر مساعد فرمانداری های استان و اداه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از اکران فیلم در در شهر قزوین، برای اولین بار شهروندان ابیکی هم در شهر خودشان به تماشای فیلم نشستند.

وی افزود: به زودی این فیلم در شهرستان های تاکستان، بویین زهرا، آوج و البرز نیز اکران خواهد شد.

میرناصری تصریح کرد:  شیار ۱۴۳  برگزیده جشنواره فیلم فجر است و مهمترین جایزه جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین از نگاه مخاطب را به دست آورده است.