قزوین- رئیس سازمان بسیج نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی کشور گفت : بمنظور ارتقای کیفیت تولید در بخش دام و طیور و خدمت رسانی به تولید کنندگان این بخش، آزمایشگاه سیار دام سبک ایران راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا جهانسوز صبح سه شنبه در دیدار با نیازعلی ابراهیمی پاک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهارداشت: دراین طرح با استفاده از آمبولانس های سیار دامپزشکی به دامداران و تولید کنندگان این بخش خدمت رسانی خواهد شد.

وی استان قزوین را قطب مهم در تولید بخش دام و طیور و فرآورده های لبنی و پروتئینی برشمرد و افزود: با بستر سازی مناسب و بکارگیری روشهای نوین در صنعت دامپروری می توان شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این بخش در استان باشیم.

جهانسوز با بیان اینکه بسیج سازندگی فعالیتهای خوبی در زمینه کشاورزی انجام داده است خاطر نشان کرد: ارتباط خوبی بین  بسیج نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی وجود دارد و با گسترش و تداوم این ارتباطات می توان طرح های بهتری  انجام داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز بر هم افزایی بیشتر بین جهاد کشاورزی و بسیج نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد.

نیاز ابراهیمی پاک با اشاره به توانمندیهای کشاورزی استان قزوین خواستار مشارکت بیشتر بسیج در فعالیتهای بخش کشاورزی شد.