بوشهر - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طرح های بزرگ اقتصادی و انرژی استان بوشهر پیوست سلامت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی سه‌شنبه‌شب در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای را به بخش سلامت داشته است و اجرای طرح تحول سلامت در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به تلاش دولت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسب و با کیفیت به مردم، اذعان داشت: با موافقت نمایندگان با بودجه پیشنهادی سال ۹۴، علاوه بر دنبال شدن اقدامات سال جاری، طرح‌های بهتری در حوزه سلامت آغاز خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: استان بوشهر مرکز انرژی کشور و دارای صنایع عظیم گاز، نفت و نیروگاه هسته ای است و بر همین اساس داشتن پیوست سلامت در طرح های بزرگ اقتصادی و انرژی در استان بوشهر ضروری است.

هاشمی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل اجرای موفق طرح تحول سلامت قدردانی کرد و ادامه داد: در حال رفع  کمبودهای نیروی انسانی در حوزه تخصصی و پزشکی استان بوشهر هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی برای ویزیت بیماران سرپایی قابل تقدیر است، افزود:  با راه اندازی کلینیک های ویژه و نیز حضور پزشکان مقیم در بیمارستان ها رضایتمندی خوبی در مردم ایجاد شده است.