قم - دبیر هیئت کشتی استان قم از اعزام ۵ نماینده قم به مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور خبر داد و گفت: ۳ کشتی گیر قمی در مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) شرکت می‌کنند.

احمد رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قرار است از روز بیست و پنجم دی‌ماه ۵ کشتی‌گیر در مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان اسفراین به مصاف حریفان خود رفته و برای کسب مدال تلاش کنند.

وی افزود: در وزن۶۰ کیلوگرم مسعود اکبری، در وزن ۷۰ کیلوگرم سجاد محمدی و در دسته ۸۰ کیلوگرم اسلام شکوهی‌راد نفرات اعزامی تیم کشتی پهلوانی قم را به خراسان تشکیل می‌دهند.

دبیر هیئت کشتی استان قم گفت: تیم کشتی پهلوانی قم در دسته‌های سنگین وزن این مسابقات ۲ نماینده دارد چنان که در دسته ۹۰ کیلوگرم محمد سوری و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم محرم ایمانی تیم کشتی قم را همراهی می‌کنند.

رضایی بیان داشت: هدایت تیم کشتی پهلوانی استان قم بر عهده سید حسین موسوی است و سرپرستی این تیم را حسن حیدرزاده بر عهده دارد و نمایندگان قم به دنبال حضور بر سکوی اول تا سوم این رقابت‌ها هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور فرنگی کاران نوجوان قم در مسابقات جام یادگار امام (ره) اشاره و عنوان کرد: اردوی تیم‌های منتخب کشتی فرنگی نونهالان و نوجوانان برای حضور در مسابقات بین المللی جام یادگار امام (ره) روزهای ۲ تا ۹ بهمن ماه در شهر مشهد برگزار می‌شود و از قم نیز ۳ کشتی گیر در اردوی تیم ملی حاضر هستند.

دبیر هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: علیرضا نجاتی فرنگی کار قمی در ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای جهانی نوجوانان در سال ۲۰۱۴ حضور دارد و به طور قطع و یقین در مشهد و در اینجام بین المللی به روی تشک می‌رود.

رضایی خاطرنشان کرد: محمد جواد رضایی در دسته ۴۶ کیلوگرم و محمدرضا رضایی در دسته ۷۶ کیلوگرم دیگر کشتی گیران نوجوان قم هستند که در اردوی انتخابی برای کسب دو بنده تیم برای حضور در مسابقات جام یادگار امام تلاش می‌کنند.