ورامین- بازیکن تیم متین ورامین و یکی از ستاره های مدافع عنوان قهرمانی در دیدار با شهرداری ارومیه گفت: در مقابل شهرداری محکوم به برد بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بازارگرد که یکی از ستارگان دیدار متین ورامین و شهرداری ارومیه بود، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی مدافع عنوان قهرمانی مقابل پرمهره ترین تیم لیگ اظهار داشت: بازی تیم های متین و شهرداری، دیدار حساس و پایاپایی بود.

بازیکن باتجربه تیم متین ورامین افزود: در دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، متین در مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر شکست خورده بود به همین خاطر در این دیدار محکوم به برد بودیم که خوشبختانه این امر محقق شد.

وی ادامه داد: به علت شرائط جدول و فاصله سه امتیازی ما با شهرداری ارومیه، در این دیدار باید با نتیجه سه بر صفر یا سه بر یک پیروزی می شدیم به همین خاطر این دیدار حساسیت بالایی برای بازیکنان و هواداران داشت.

بازارگرد در ادامه با اشاره به تحریک تماشاگران از سوی بازیکنان شهرداری ارومیه اضافه کرد: تیم مقابل به دنبال آن بود که تیم ما را تحریک کند و بدین وسیله به هدف خود برسند که در ست دوم با استفاده از این موضوع به برنامه های خود دست یافتند.

این ملی پوش سابق تیم ملی والیبال ایران ضمن تقدیر از تشویق و حمایت های هواداران متین ورامین تأکید کرد: جا دارد تا تماشاگران خونگرم متین، احساسات و جو حاکم بر بازی را بهتر مدیریت کنند و این جو در برخی از لحظات بازی به ضرر ما شد.

تیم متین ورامین در حساس ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور توانست با نتیجه سه بر یک تیم مدعی شهرداری ارومیه را شکست داده و ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، با 21 امتیاز در همسایگی شاگردان جهانگیر سید عباسی قرار بگیرد.

گفتنی است مسابقات لیگ برتر در دو گروه برگزار می شود که بر اساس قرعه کشی صورت گرفته، تیم متین ورامین به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا و تیم پنجم جام باشگاه های جهان با تیم‌های شهرداری ارومیه، نوین کشاورز، سایپا البرز، وزارت دفاع، مهر پارس و آلومینیوم بندرعباس مسابقه می دهد.

برچسب‌ها