بجنورد- فرماندار بجنورد گفت: کمیته امداد خراسان شمالی بازارچه های دائمی عرضه تولیدات طرح های اشتغال را راه اندازی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی پیش از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد به خبرنگاران گفت: کمیته امداد این استان در برگزاری بازراچه های موقت در طی سال  بسیار خوب و موفق عمل کرده است.

وی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات و همچنین بازاریابی محصولات مددجویان، باید به نوعی این بازارچه ها افزایش یافته و بازارچه های دائمی عرضه تولیدات طرح های اشتغال این نهاد راه اندازی شود.

ثمینی با ابراز خرسندی از ایجاد کارگاههای شغل و حرفه آموزی از سوی کمیته امداد این استان گفت: کمیته امداد توانسته فرصت ایجاد اشتغال و کارآفرینی را برای افراد تحت پوشش خود مهیا کند که این یک اقدام ارزشمند و اثرگذاری است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بجنورد، آموزش افراد مستعد وخلاق را در راستای ایجاد شغل و کارآفرینی بسیار ارزنده خواند و گفت: خوشبختانه این تلاش ها موجب شده که علاوه بر مددجویان، افراد دیگری نیز در شغل های ایجاد شده مشغول بکار شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات کمیته امداد در بخش توانمند سازی افراد تحت پوشش یک سیاست بسیار خوب، یک اقدام موفق و قابل تقدیر است.

ثمینی با اشاره به خدمات این نهاد در بخش خودکفایی و اشتغال یاد آور شد: در نهاد کمیته امداد شاهد اقدامات بسیار موفق و امید وارانه ای بوده ایم و امیدواریم که این نهاد با نظارت، مشاوره و کار انگیزی، زمینه بازاریابی و صادرات محصولات مددجویان را نیز فراهم سازد.

وی افزود: محصولات و تولیدات عرضه شده در این نمایشگاه از سوی مددجویان و کارآفرینان تحت حمایت امداد از لحاظ کیفیت کالا و همچنین تنوع تولیدات می تواند قابلیت ارائه در بازارهای خارجی  و داخلی را پیدا کند.

فرماندار بجنورد اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد صادارت محصولات مددجویان کمیته امداد این استان به بازارهای خارجی و داخلی باشیم.

وی تصریح کرد: این امر با برنامه ریزی مدون، همت مدیران کمیته امداد و جذب مشاورین و نظارت و بازاریابی که از سوی ناظرین این نهاد صورت می گیرد محقق شده و زمینه ایجاد درآمد برای تولید کنندگان و ارز آوری برای کشور را فراهم خواهد کرد.