ساری - اولین انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی درسطح کشور در مازندران تشکیل و تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور ۳۸ نماینده پیشخوان دولت و ictروستایی مازندران پیش از ظهر پنجشنبه اولین جلسه انجمن صنفی کارفرمایی این دفاتر تشکیل شد.

در این جلسه دهیار روستای رگندشت و مسئول پیشخوان  دولت این روستا، از دهستان بخش مرکزی ساری درباره هدف اصلی از تشکیل این انجمن صنفی گفت:به استناد ماده ۱۳۱ قانون کار جمهوری اسلامی ایران و در اجرای آیین نامه انجمن های صنفی و کانون های مربوطه، به منظور حفظ  از منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان و، متضمن حفظ منافع جامع این انجمن صنفی تشکیل شد.

مرتضی رمضانی سه وظیفه اختصاصی این انجمن را برشمرد و گفت: شرکت در مجامع کارگروههای استانی و پیگیری استیفای حقوق صنفی اعضاء به ویژه آیین نامه اجرایی دفاتر دولت،  انجام امور صنفی اعضاءحسب الاختیار تفویض تحت نظارت و هدایت کانون کشوری دفاتر روستایی و تنظیم و پیشنهاد شیوه اجرایی خدمات داتر جهت تایی مراجع ذی صلاح صنفی برای دریافت خدمات جدید و اعلام آن به مراجع کشوری ذی ربط از دیگر اهداف است.

وی در ادامه از همه نمایندگان دفاتر پیشخوان دولت خواهان اتحاد و همدلی شد تا با  وحدت و یک رنگ شدن اندیشه ها در راه رفع مشکلات رو ستایی و تحقق پیشرفت مدنی  قدم برداریم.

در پایان پس از رای گیری، اولین اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت و ictروستایی درسطح کشور در مازندران به ترتیب  محمد کریمی، جواد محمد زاده، عباس علینژاد، جمیله رمضانی و محمد نادعلیزاده انتخاب شدند.