تیم ده نفره ایران در اولین بازی در مرحله حذفی در ضربات پنالتی متحمل شکست شد تا خیلی زود از جام ملت های آسیا خداحافظی کند.

مجله مهر: مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه با دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه اصلی شهر کانبرا پیگیری شد.

در این دیدار سردار آزمون گل برتری ایران را در نیمه اول به پایان رساند و مهرداد پولادی نیز دقیقه ۴۳  کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا ایران بازی را با ده نفر ادامه دهد.

در نیمه دوم نیز عراق توانست با زدن گل تساوی بازی را به وقت های اضافه بکشاند. در وقت های اضافه نیز در یک ماراتن نفس گیر با گل های مرتضی پورعلی گنجی و رضا قوچان نژاد برای ایران دو تیم با نتیجه ۳ بر ۳ به استقبال ضربات پنالی رفتند.

در نهایت دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا در ضربات پنالتی به سود عراق به پایان رسید تا قصه تلخ حذف ایران در این مرحله ادامه داشته باشد.

 

نظر شما چیست؟

شما کاربران گرامی می توانید با ارسال نظرات خود ذیل این خبر در این بحث مشارکت کرده و در رابطه با علت حذف ایران از جام ملت های آسیا نظرات خود را با خوانندگان ما درمیان بگذارید.