تازه ترین تک آهنگ موسیقایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «فکر من نباش» در فضای مجازی در دسترس علاقه مندان و طرفداران این خواننده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این قطعه موسیقایی امید جامع ترانه سرا و آهنگساز، آرون حسینی تنظیم کننده، محمد فلاحی میکس و مستر کار را به عهده داشته اند. یراحی اوایل مهر ماه امسال بود که قطعه «آتشکده» را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

این خواننده که سال گذشته با آلبوم «امپراتور» به عنوان یکی از خوانندگان برگزیده پاپ شناخته شد هم اکنون مشغول تهیه و تولید تازه ترین آلبوم موسیقایی خود با حضور هنرمندان و ترانه سرایانی چون هومن نامداری، معین راهبر، رستاک حلاج، سعید زمانی، امیر علی بهادری و آرون حسینی است که هنوز تاریخ انتشار این آلبوم اعلام نشده است.

یراحی در صفحه وب سایت خود نیز آورده است: در آستانه انتشار تک آهنگ جدید، شما هواداران فهیم را دعوت به همراهی برای فرهنگ سازی در زمینه رعایت کپی رایت یا حق مولف می کنم. با وجود اینکه امکان دانلود رایگان تک آهنگ برای همه عزیزان فراهم است اما شما می توانید با خرید این تک آهنگ در سایت شخصی بنده، نسبت به پرداخت حق صاحب اثر اقدام کنید و قدمی مثبت در راه این فرهنگ خوب برداری. هوادار شما...

چیزی عوض نشد با اینکه از هم جدا شدیم
تنها فقط اسیر همین تنهاییا شدیم

چیزی عوض نشد حسمون تغییری نکرد
رو حرفت بمون دیگه اینجا برنگرد

حسم بهت همونه احساس خوب سابقه
دور از منی اما این مرد هنوزم عاشقه

فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حستو بکش دیگه منو دوست نداشته باش

فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حستو بکش دیگه منو نداشته باش

احساس خوبمون تاثیرشو گذاشت
دیدی جداییمون فایده ای نداشت

تو تنهاتر از منو و من تنهاتر از توام
تو دلواپس من و من دلواپس توام

فکر من نباش دیگه فکر من نباش
حستو بکش دیگه منو نداشته باش