بوشهر - معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مشکل تامین آب مردم استان بوشهر جدی و اساسی است که باید زیرساخت های مناسبی برای تامین آب مورد نیاز در استان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی عصر یکشنبه در بازدید از بندر دیر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تلاش‌های بسیار زیادی را به منظور توسعه نقاط مختلف کشور در بخش‌های گوناگون دارد و به همین منظور طرح‌های خوبی در نقاط مختلف در دست اجرا است.

وی توسعه بندر دیر را به عنوان یکی از نیازهای بسیار مهم این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: در بازدیدی که از بندر دیر داشتیم به خوبی وضعیت مشکلات و نیازهای این بندر را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم و امیدواریم شاهد توسعه این بندر باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به تلاش دولت یازدهم برای توسعه بنادر، خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم دیر از طریق دریا فعالیت و امرار معاش می‌کنند باید تلاش کنیم تا مشکلات این بخش را رفع کنیم.

وی از برگزاری نشست‌های مشترک با مسئولان، گمرک، شیلات، بنادر و دیگر دستگاه‌های مرتبط برای توسعه متوازن بندر دیر خبر داد و افزود: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه بندر دیر استفاده خواهیم کرد.

حقیقی در ادامه به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر اشاره کرد و افزود: پروژه‌هایی با اعتبار بیش از 12 هزار میلیارد ریال در استان بوشهر در این سفر به تصویب رسید که می‌تواند زمینه ساز توسعه چشمگیر استان بوشهر در ابعاد مختلف باشد.

وی توسعه راه‌های استان بوشهر را به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای این سفر عنوان کرد و افزود: توسعه دهکده‌های گردشگری، منطقه آزاد، رفع مشکلات فاضلاب، تامین آب در شهرستان جم و  ...از دیگر دستاوردهای این سفر بود.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یکی از مشکلات بسیار مهم استان بوشهر با تامین آب مورد نیاز دانست و تاکید کرد: باید زیرساخت‌های مناسب در استان فراهم شود که آب مورد نیاز استان از طریق این زیرساخت‌ها تامین شود.