مشهد- شهردار منطقه سه مشهد اظهار داشت: در راستای حمایت از حقوق شهروندان و جلوگیری از آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی ۴۸ واحد صنفی مزاحم و آلاینده پلمب شدند.

علی یوسف زاده در گفتگو با مهر بیان کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان پس از شناسایی و تشکیل پرونده تخلفات برای مشاغل مزاحم به استنادبند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تعداد  ۴۸ واحد صنفی آلاینده پلمپ و تعداد ۱۰۶ پرونده در این منطقه و با همین موضوع تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در طی ۲ ماه گذشتنه تعداد ۱۳۳ اخطاریه مشاغل مزاحم در این منطقه توسط شهرداری صادر شده، ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف شهرداری جلوگیری از ایجاد و تاسیس مشاغلی است که به نوعی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود.

 یوسف زاده از کسبه خواست تا با رعایت حقوق سایر شهروندان ضمن ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از ایجاد آزردگی خاطر و عدول از شرایط قانونی شهروندی پیشگیری نمایند تا از برخوردهای قانونی و قهری با آنان کاسته شود و در نهایت شهری آرام و ایمن برای زیستن را در نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه عدم رعایت حقوق شهروندی موجب برخورد با مشاغل مزاحم  می شود، ادامه داد: به همین منظور و با هدف جلب رضایت شهروندان تعداد یک هزار و ۲۹۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی آلاینده و مزاحم در سطح منطقه در این مدت انجام شده که این بازدید ها منجر به پلمب تعداد ۶ انبار ضایعات غیرمجاز شده است.