ساری- فرماندار ساری شمار پروژه هایی که در دهه فجر بهره برداری می شود را ۲۱۷ طرح اعلام کرد و گفت: ۳۶ طرح مربوط به جهاد کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واحدی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های ویژه دهه فجر در ساری، با بیان اینکه ۲۹۰ میلیارد ریال برای طرح های ویژه دهه فجر شهرستان هزینه شده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم برای حفظ آرمان‌های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.

وی از افتتاح ۲۱۷ پروژه در ایام دهه مبارک فجر در مرکز استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهرستان ساری با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان ساری گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های راه، بهداشت و درمان، کشاورزی و منابع طبیعی، حمل و نقل، انرژی، عمران، مسکن شهری و روستایی، تربیت‌بدنی، منابع آب و طرح‌های تولیدی در زمینه بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد.

واحدی خاطرنشان کرد: ۱۵ پروژه برق‌رسانی، ۳۶ پروژه جهادکشاورزی، پنچ پروژه راه‌وشهرسازی، روکش آسفالت، ۶ پروژه بهداشتی و درمان، هفت پروژه مربوط به صداوسیما، سه طرح بخش صنعت، معدن و تجارت، چهار پروژه نوسازی مدارس، دو طرح هادی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و... و. از جمله طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر شهرستان ساری است.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساری با ۱۲۳ پروژه بیشترین سهم در پروژه‌های دهه فجر امسال را دارد، گفت:‌ جشن راه‌اندازی و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی، بهداشتی، تولیدی و خدماتی از جمله پروژه‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساری است.

فرماندار ساری همچنین از کلنگ‌زنی پنج پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۶۵ میلیون تومان در شهرستان ساری خبر داد و گفت: این پروژه‌های شامل نوسازی مدارس، مسکن و ساماندهی گلزار شهدای این شهرستان است.