خواننده صاحب‌نام موسیقی پاپ کشورمان از 25 تا 29 بهمن از تور کنسرت‌های اروپا تا برج میلاد تهران «هفته عشق ایرانی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بنیامین بهادری در جمع خبرنگاران با اشاره به تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود توضیح داد: 14 فوریه مصادف با 25 بهمن ماه کنسرتی را در لندن برگزار می کنیم این در حالی است که طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته در روز 29 بهمن ماه که مصادف با روز عشق ایرانی (سپندارمزگان) است کنسرتی را در چارچوب برگزاری سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در برج میلاد اجرا خواهم کرد که گروه «بنیامین موزیک» تصمیم گرفته این مدت زمان را با عنوان «هفته عشق ایرانی» به برگزاری تور کنسرت‌های خود بپردازد.

وی ادامه داد: البته قبل از برگزاری کنسرت لندن تور اروپایی کنسرت‌های ما با حضور گروه بنیامین موزیک و البته دخترم بارانا در شهرهای وین کشور اتریش و هامبورگ آلمان آغاز می شود. در این برنامه ها به مناسبت حضور بارانا برنامه های ویژه ای را در نظر گرفتیم که حتم دارم هم برای مخاطبان ایرانی و هم برای مخاطبان تهران برنامه بسیار ویژه ای خواهد بود و امیدوارم آنچه برای برگزاری این هفته عشق درنظر گرفته ایم مورد رضایت مخاطبمان قرار گیرد.

برنامه ویژه در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)

این خواننده درباره انتخاب عنوان «هفته عشق ایرانی» بیان کرد: این فضای یک موضوع اجتماعی است که شاید برای خیلی ها به عنوان خط قرمز به حساب آید اما ما دوست داریم در عین احترام تمام و کمالی که به روز عشق غربی می گذاریم به مردم دنیا و کشورمام ثابت کنیم روز «سپندارمزگان» قدمت 5 هزار ساله دارد که به نوعی تجلیل از مقام والای زن است که هم در دین اسلام و هم در ادیان باستانی ما در جایگاه بسیار ویژه ای قرار دارد کما اینکه ما برنامه ریزی هایی هم انجام دادیم که در سالروز ازدواج مبارک حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) برنامه ویژه دیگری را نیز برگزار کنیم.

بهادری در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد: این اقدامی که برای کنسرت در نظر گرفته ایم 2 سال پیش در برنامه ریزی هایمان وجود داشت اما در دو سال گذشته شرایط کمی متفاوت تر از امسال بود اما این بار احساس کردیم که بار سنگین ماجرا برداشته شده و می توانیم به سهم خود در گرامیداشت روز «سپندارمزگان» کارهایی را انجام دهیم. البته اینکه ما دقیقا مصادف با روز ولنتاین در قلب اروپا کنسرت برگزار می کنیم نیز می تواند اتفاق جالبی باشد که انگیزه های ما را برای گرامیداشت هفته عشق ایرانی با معرفی فرهنگ ایرانی را دو چندان کند. البته من دو سال گذشته قطعه هفته عشق را منتشر کرده بودم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: وقتی در فرهنگ ایرانی روزهایی به مراتب تاریخی تر و کهنه تر از ولنتاین داریم پس می توانیم در عین احترام به فرهنگ کشورهای دیگر از آنها تقلید نکنیم چرا که نمونه های بسیار زیباتر و ارزشمندتر از این روزها را ما در خانه خودمان ایران داریم که لازم نیست حتما از فرهنگ غرب وام بگیریم. من تصور می کنم برنامه های ویژه ای که گروه بنیامین موزیک برای این کنسرت ها در نظر گرفته بسیار موضوع با اهمیتی است که می تواند به سهم خود اشاعه دهنده فرهنگ ایرانی مبتنی بر اخلاق و ارزش ها باشد ضمن اینکه این موضوع به قدری می تواند دارای اهمیت باشد که مردم همانندی که پیگیر بالا رفتن قیمت دلار و طلا هستند بتوانند پیگیر چنین موضوعاتی نیز باشند.

این خواننده ادامه داد: من حتم دارم موضوعی که هم اکنون مطرح کردم شاید برای خیلی ها سطحی و خنده دار باشد که در بهترین شرایط ممکن با خرید یک هدیه و یا امثال اینها خلاصه شود اما من اعتقاد دارم این موضوع گرچه یک موضوع فانتزی است اما واقعا می تواند در بهبود شرایط فعلی جامعه امروزی ما کمک قابل توجهی کند که تاکنون با کادو خریدن حل نشده است.

بهادری در پایان صحبت‌های خود از تاسیس موسسه موسیقایی خود خبر داد و گفت: از سال 94 تمامی فعالیت های گروه ما در همه موارد از تولید آلبوم تا برگزاری کنسرت با عنوان موسسه «بنیامین موزیک» که همه گروه در آن سهام دارند، ادامه پیدا خواهد کرد.