بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واحدهای تولیدی استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی محمدی ظهر دوشنبه در نشست با مسئولان اقتصادی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی را به منظور بهبود وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان بوشهر داشته‌ایم و طرح‌های بسیار مهمی در این راستا اجرا شده است.

وی همچنین به برنامه‌های مختلف برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: حمایت‌های مناسبی برای حل موانع واحدهای صنعتی توسط دولت صورت می گیرد و تسهیلات خوبی ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر یکی از اولویت‌های دولت را راه‌اندازی واحدهای غیرفعال کشور عنوان کرد و بیان داشت: منابع مالی و سرمایه در گردش از مهمترین مشکل و نیاز واحدهای تولیدی استان بوشهر است.

وی از تصویب 3.3 هزار میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای صنعتی بوشهر خبر داد و اضافه کرد: اجرای واحدهای تولیدی استان بوشهر نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت اشتغال خواهد داشت که از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده خواهیم کرد.

حسینی محمدی ادامه داد: اعتبارات سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی استان نیز یکی از نیازهای اساسی است که با همکاری بانک‌های عامل 130 میلیارد تومان برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مصوب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: 712 واحد صنعتی در استان بوشهر فعالیت دارند که زمینه اشتغال 26 هزار و 949 نفر را فراهم کرده است.