سمنان - رئیس حوزه هنری استان سمنان از راهیابی سه فیلم پویانمایی از تولیدات این نهاد به نهمین جشنواره ملی فیلم كوتاه دینی رویش خبر داد.

سید عباس دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اظهار اینکه سه فیلم پویانمایی از تولیدات حوزه هنری استان سمنان به نهمین جشنواره ملی فیلم كوتاه دینی رویش راه یافت، افزود: راه یافتگان بخش «پویانمایی» این جشنواره به تفكیك سه بخش «ملی»، «جوانه های رویش» و «خارج از مسابقه» معرفی شدند.

وی تصریح کرد: انیمیشن «رهایی فرشته» به کارگردانی رسول آذرگون به مدت ۱۷ دقیقه به بخش مسابقه «ملی» نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش راه یافت.

این مسئول افزود: همچنین انیمیشن «روزی حلال» به کارگردانی امیر طوسی به مدت ۱۶ دقیقه در بخش خارج از مسابقه «ملی» و انیمیشن «سلامی برای روح الله» به کارگردانی بهروز خندان دل به مدت ۱۷ دقیقه به عنوان راه یافته در بخش «جوانه های رویش» در این جشنواره حضور دارند.

دانایی با یادآوری اینکه نهمین جشنواره ملی فیلم كوتاه دینی رویش پنجم تا هشتم اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد، بیان کرد: علیرضا گلپایگانی، امیر مهران و امیر محمد دهستانی به عنوان هیئت انتخاب بخش «پویا نمایی» نهمین جشنواره فیلم كوتاه دینی رویش آثار راه یافته به این دوره از جشنواره را انتخاب كرده اند.

برگزاری کارگاه آشنایی با هنرهای معاصر ایران و جهان در حوزه هنری شاهرود

رئیس حوزه هنری استان سمنان همچنین از برگزاری کارگاه آشنایی با هنرهای معاصر ایران و جهان در حوزه هنری شاهرود خبر داد و افزود: این کارگاه به سرپرستی سید محمد رضا طبسی هر هفته روزهای یکشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل این نهاد برگزار می شود.

دانایی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت نام و حضور در این کارگاه می توانند به نشانی حوزه هنری شاهرود واقع در خیابان امام خمینی(ره)، خیابان فروغی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۲۳۱۴۱۸  واحد آفرینش های ادبی تماس حاصل کنند.