سمنان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از اجرای طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد در سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: مساجد مهمترین مصداق حفظ دستاوردهای معنوی انقلاب هستند.

حجت الاسلام غلامرضا زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک ایام دهه مبار فجر ضمن اشاره به برگزاری طرح ۱۰ شب ۱۰ مسجد در شهرستان سمنان اظهار داشت: کمیته مساجد و تشکلهای مذهبی ستاد دهه فجر شهرستان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این طرح را از ۱۲تا ۲۱بهمن ماه در مساجد در حال برگزاری دارد.

وی تصریح کرد : این طرح در مساجد اهل بیت (ع)، الزهرا(س)، ابوالفضل العباس (ع)، سید الشهداء(ع)، امام جعفر صادق (ع)، المهدی (عج)، ولی عصر (عج)، صاحب الزمان (عج)، مسجد النبی (ص) و مسجد عابدینیه و مسجد پیامبر اعظم (ص) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن متعلق به همه ایرانیان است، گفت: برنامه های گرامی داشت پیروزی انقلاب امسال باید پرشور تر از قبل برگزار شود چرا که پیروزی انقلاب اسلامی به سادگی بدست نیامده و حاصل خون شهیدان و جانفشانی فرزندان برومند این سرزمین است.

زاهدی گفت: مردم سمنان در طول سال های گذشته حماسه های زیادی خلق کرده و امسال نیز در آیین های دهه فجر بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی افزود: دهه مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و پراکنده شدن عطر دل انگیز آزادی بر فضای ستم دیده کشور است که بفرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، رمز آن پیروزی عظیم، ایمان و وحدت کلمه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: انقلابی که بواسطه کوشش ها و ایستادگی مردم شریف ایران و با نثار خون شهیدان همیشه سرافراز تاریخ، جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و مشارکت آگاهانه مردم، ارزش هایی نو و انسانی را به جوامع بشری عرضه کرد.

زاهدی در خاتمه با بیان این مطلب که ایام الله دهه مبارك فجر یادآور حماسه عظیم ملتی بزرگ است که با تمام توان بر طاغوت تاخت و در ۲۲ بهمن ۵۷ طومار سیاه چند هزار ساله شاهنشاهی را در هم پیچید و به خودکامگی، ظلم و استبداد رژیم طاغوت خاتمه بخشید خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران حقیقتی بود که در بستر سنت های الهی جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و این انقلاب امیدی دوباره به مسلمانان و مستضعفان جهان بخشید.