چهارمین روز از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور اندک اهالی رسانه در کاخ جشنواره آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین روز از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش فیلم «دوران عاشقی» ساخته علیرضا رئیسیان اختصاص یافت.

گویا فقط اهالی سینما دیر از خواب بلند نمی‌شوند

سالن برج میلاد بر خلاف روزهای گذشته، خلوت‌ترین سانس در ساعت 10 را سپری کرد. خلوتی سالن به اندازه‌ای بود که رئیسیان، کارگردان فیلم «دوران عاشقی» هنگام خوشامدگویی به حاضران گفت: من فکر می‌کردم اهالی سینما دیر از خواب بلند می‌شوند، اما گویا اهالی رسانه هم علاقه‌ای به سحرخیزی ندارند، اما شنیده‌ام که جشنواره امسال در کل، جشنواره‌ای خلوت است.

وی افزود: اولین بار است که در برج میلاد به مناسبت برگزاری جشنواره فیلم فجر یک اثر سینمایی دارم و امیدوارم این حضور اولین و آخرین بار نباشد.

جای شهاب حسینی خالی است

در ادامه فرهاد اصلانی، از بازیگران این فیلم ضمن خوشامدگویی به تماشاگران خاطرنشان کرد: در ابتدا لازم می‌دانم جای شهاب حسینی از بازیگران «دوران عاشقی» را که این روزها در سوگ پدر نشسته است، خالی کنم و امیدوارم خداوند به این بازیگر سینمای ایران صبر عطا فرماید.

وی درباره فیلم نیز اظهار کرد: واقعیت این است که از بازی در این فیلم بسیار لذت بردم و امیدوارم شما هم آن را دوست داشته باشید.

در پایان مراسم معرفی فیلم سینمایی «دوران عاشقی»، لیلا حاتمی بدون هیچ سخنی تماشاگران را به دیدن تازه‌ترین اثر علیرضا رئیسیان دعوت کرد.