دامغان- طي آئينی در چهارمين روز از دهه فجر ۱۲ پروژه عمراني شهرستان دامغان با اعتباری معادل هفت ميليارد و ۹۵۰ ميليون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان دامغان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر سالجاری شاهد افتتاح ۱۲ پروژه بود که اعتبار آن از محل اعتبارات استاني و شهرستاني از سوي دستگاه هاي اجرايي، بنياد مسكن، راه و ترابري و توزيع برق تامین شده است.

اين پروژه هاي عمراني شامل افتتاح و بهسازي آسفالت خيابان اصلي روستاي حاجي آباد بستجان و همچنين خيابان عبدالشاهي و مزار شهداي روستاي جزن، بهسازي و روشنايي بلوار روستاي مهماندوست به امام آباد، افتتاح ساختمان دهياري، احداث و آسفالت بلوار روستاي حسين آباد دولاب است.

فرماندار شهرستان دامغان در آئين افتتاح اين پروژه ها در محل حسينيه روستاي حاجي آباد بستجان ضمن گراميداشت سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ۱۲ شهيد انقلاب اين شهرستان اظهار داشت: دهه مبارك فجر فرصتي است كه بتوانيم اهداف و دستاوردهاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران را براي همگان تبيين كنيم.

علي اصغر مجد با اشاره به استعدادهاي مادي و معنوي روستاهاي شهرستان دامغان تصريح كرد: بايد از این توان و ظرفيت در راستای رشد و توسعه منطقه استفاده كرد.

وي با بيان اينكه فعاليت هاي عمراني در روستاها بايد تداوم داشته باشد خاطر نشان ساخت: بايد با ايجاد امكانات بستري مناسب در روستاها به وجود آوريم تا از مهاجرت روستائيان به شهرها جلوگيري شود.

مقام الی دولت در شهرستان دامغان تأكيد كرد: عزم و مديريت ما به عنوان نماينده دولت در شهرستان دامغان با همكاري دستگاه هاي اجرايی اين است كه به تمام روستاها توجه لازم صورت گيرد تا همه آن ها از امكانات به صورت عادلانه برخوردار شوند.

مجد در خاتمه گفت: اميدواريم بتوانيم گام هاي خوبي در زمينه رشد و توسعه شهرستان به ويژه با همراهي شوراهاي اسلامی و دهياران برداريم.

روستاهاي حاجي آباد بستجان، جزن، مهماندوست و حسين آباد دولاب از توابع بخش مركزي و در شمال شرق و جنوب شرق شهرستان دامغان قرار و در مجموع سه هزار نفر جمعيت دارد.

در آئين افتتاح و بهره برداري از اين پروژه هاي عمراني مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان سمنان، مديران ادارات تبليغات اسلامي، بنياد مسكن، آب و فاضلاب روستايي، جهاد كشاورزی، راه و ترابری، توزيع برق، منابع طبيعي و آبخيزداری، بخشدار مركزی شهرستان دامغان و اهالی روستاها حضور داشتند.