بجنورد- سرپرست هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: با برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی استان گرامیداشت دهه فجر، برترین پینگ پنگ بازان خراسان شمالی در رده های سنی مختلف مشخص شدند.

امان مراد افشین در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با پنجمین و ششمین روز از دهه مبارک فجر مسابقات تنیس روی میز خراسان شمالی در رده های سنی مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در رقابت های رده سنی پیشکسوتان آقایان، در پایان بازی ها حسین بهزادفر به مقام قهرمانی رسید، حسن برزگر در رده دوم ایستاد و امید درتومی و اکراداد گرمابی به صورت مشترک در رده سوم ایستادند.

افشین افزود: در رقابت های رده سنی زیر ۱۸ سال آقایان نیز که به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد در بخش تیمی، روز جمعه شش تیم از اسفراین و بجنورد به صورت کوربیلون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: در پایان این مسابقات تیم بجنورد الف متشکل از امین مقصودی و سجاد ندایی به مقام قهرمانی رسید، داروخانه دکتر افشین متشکل از عرفان نوایی و محمد قاسمی در جایگاه دوم ایستاد و تیم مواد غذایی آدی نو متشکل از همایون پرتانی و سینا شیروانی مقدم و تیم منتخب نوجوانان استان شامل متین ایمانی و داریوش حسین زاده به صورت مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

به گفته افشین در قسمت انفرادی این مسابقات نیز عرفان نوایی از تیم  داروخانه دکتر افشین و همایون پرتانی از تیم مواد غذایی آدی نو به ترتیب اول و دوم شدند و امین مقصودی و سجاد ندایی هر دو از تیم بجنورد الف به صورت مشترک در مکان سوم ایستادند.

سرپرست هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی اضافه کرد: سرداوری این مسابقات را در بخش آقایان ایرج نکویی بر عهده داشت.

افشین اضافه کرد: در بخش بانوان این مسابقات که در دو بخش آزاد و نونهالان برگزار شد در بخش آزاد فاطمه وحید به مقام قهرمانی رسید، مریم وحید دوم شد و ملیحه ناطقی و محبوبه حری نیز به صورت مشترک عنوان سومی را کسب کردند.

به گفته وی در رده نونهالان این رقابت ها حدیث رحمانی در جایگاه نخست قرار گرفت، الناز تاتار عنوان دومی را کسب کرد و  ثمین عباسی و فاطمه صانعی مشترکا سوم شدند.