سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس که این روزها مشغول بررسی بودجه سال آینده است با اینکه فرصت تماشای آثار جشنواره فجر را نداشته است، می‌گوید در جریان مسایل و روند برگزاری این رویداد است.

حجت الاسلام سیدعلی طاهری با اشاره به اینکه کمیسیون فرهنگی و دیگر کمیسیون های مجلس این روزها به شدت درگیر بررسی بودجه سال 94 هستند، گفت: برای بررسی بودجه تا اوایل اسفند درگیر هستیم و به این دلیل هنوز خود من نتوانسته ام هیچ یک از فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر را ببینم.

وی در پاسخ به اینکه چطور از مسایل و چالش‌های فیلم های این دوره از جشنواره مطلع می‌شود؟ بیان کرد: ما دوستانی داریم که مشغول به فعالیت های سینمایی هستند و اگر هیچ کدام از اعضای کمیسیون فرهنگی موفق نشوند فیلم ها را ببینند آنها به دلیل اینکه با کمیسیون مرتبط هستند قرار است با پایان جشنواره جمع بندی کاملی از نقاط قوت و ضعف جشنواره سی و سوم به ما ارایه دهند.

حجت الاسلام طاهری در پایان با اشاره به اینکه چگونه درباره فیلم های این دوره از جشنواره به نتیجه مشخصی خواهند رسید، گفت: با توجه به بررسی بودجه، فرصت برای تماشای فیلم ها محدود است اما اگر گزارشی درباره فیلمی به ما برسد شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا فیلم در کمیسیون و یا سالنی نزدیک به وزارت ارشاد به نمایش گذاشته شود و آن را ببینیم.