سرخه - استاندار سمنان با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاری در سرخه حمایت می شود، گفت: بخش خصوصی اگر سرمایه گذاری کند بیش از سه برابر سرمایه آن، اعتبارات از سوی دستگاه های اجرایی اختصاص پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان،  محمد وکیلی که در راس هیئتی به شهرستان سرخه سفر کرده بود در جمع اهالی این شهرستان در مسجد ولیعصر (عج) گفت: دولت حمایت همه جانبه ای از سرمایه گذاری در شهرستان سرخه انجام می دهد.

وی همچنین به طرحها و پروژه های افتتاح شده در شهرستان سرخه اشاره کرد و گفت: بحث رفت و آمد و امنیت تردد و تاثیر در این امر از جمله کارهایی است که با ساخت زیر گذر و میدان های ورودی انجام می پذیرد که امروز شاهد اجرای تقاطع غیر همسطح و اجرای پروژه ورودی غربی در شهر سرخه هستیم.

استاندار سمنان همچنین با اشاره به بازدید خود از از پروژه ۶۴ واحدی مسکن مهر در این سفر تصریح کرد: در این پروژه باید به بحث مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی و مدرسه به عنوان یک نیاز توجه کرد.

وکیلی همچنین به روند پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این انقلاب با تلاش ها و ایثارگری های مردی به وجود آمده که نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را که جنایت های فراوانی انجام می داد به زباله دان تاریخ سپرد.

وی افزود: در این دوران ۳۶ ساله استکبار جهانی توطئه های مختلفی را علیه انقلاب داشته و فراز و نشیب های زیادی برعلیه مردم ما اعمال کرده است اما ملت بزرگوار ما با وحدت و اطاعت از ولایت فقیه همه این مشکلات را پشت سرگذاشته است.

مقام عالی دولت در استان سمنان تصریح کرد: امروز حضور قدرتمند سردار قاسم سلیمانی مایه افتخار ایران اسلامی است که رئیس جمهور سوریه در رابطه با ارزش های ایشان می گوید اگر ایشان در سوریه کاندیدا شود بیشترین رأی را خواهد آورد و این نشان از صادر شدن ارزش های اسلامی و انقلابی ما در جهان است.

وکیلی افزود: سردار سلیمانی امروز محبوب مردم عراق است که در دوران دفاع مقدس نیز رشادتها و فداکاریهای زیادی داشته است.

وی گفت: از اول انقلاب تحریم ها و تهدیدات زیادی از سوی دشمنان وجود داشته و تا به امروز ادامه داشته، تحریم ها هیچ خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد و امروز ایران اسلامی دستاوردهای بزرگی را به جهانیان نشان می دهد که یکی از دستاوردها فرستادن ماهواره فجر توسط همین فرزندان آب و خاک و به دست همین مردم است که مایه افتخار ایران اسلامی است.

استاندار سمنان با اشاره به سخنان ریاست جمهوری که ما نیاز به بمب اتم نداریم افزود: امروز مذاکرات هسته ای با حمایت های بی دریغ مقام معظم رهبری توسط تیم مذاکره کننده در حال اجراست و این نشان دهنده اعتماد رهبری است که به دولتهای گذشته چنین اجازه مذاکراتی را نداده بود و امروز مقام معظم رهبری با توجه به اعتمادی که به دکتر حسن روحانی دارد به دولت اجازه داده تا در چارچوب ارزش ها با طرفهای مقابل به مذاکره بپردازد.

وکیلی تصریح کرد: امروز اگر مقایسه ای با دانشمندان هسته ای کشورهای دیگر داشته باشیم می بینیم که سن دانشمندان ما زیر ۳۵ سال بوده و این کار بزرگی است که توسط جوانان ما در حال انجام است.

وی افزود: امروز دشمن نفت را از ۱۴۰ دلار به ۴۰ دلار رسانده ولی مردم ما با توانمندیها و پتانسیل های داخلی می توانند مشکلات را پشت سر بگذارند.

استاندار سمنان در خاتمه ضمن تاکید بر اینکه با کارشکنی و ایجاد چالش کارها و مشکلات حل نخواهد شد افزود: کارشکنی به نفع دشمنان است وکسی جز دشمن از آن نفع نخواهد برد و امروز دولت نیاز به حمایت و وحدت، کار و تلاش دارد.