بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح اقتدار ایران اسلامی را در جهان افزایش داده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در جمع نیروهای مسلح در پایگاه ششم شکاری بوشهر ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: نوزدهم بهمن‌ماه روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: کارکنان نیروی هوایی در روز 19 بهمن‌ماه با امام راحل و انقلاب اسلامی بیعت کردند که این موضوع باعث تسریع در شکل‌گیری و تحکیم انقلاب اسلامی ایران شد.

امام جمعه بوشهر به کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تمدن نوین به رنگ خدایی در ایران اسلامی است.

وی احیای دین و اقتدار ایران اسلامی را به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: نیروهای مسلح ایران مایه سرافرازی و اقتدار نظام ایران اسلامی هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروهای مسلح اقتدار ایران اسلامی را در جهان افزایش داده‌اند، اذعان داشت:  از ویژگی‌های نیروهای مسلح ایران می‌توانی به ایمان، تقوا، توکل و توانمندی اشاره کنیم.

وی با اشاره به توانمندی‌های بالای نیروهای مسلح ایران در زمینه دانش تولید صنایع دفاعی، تصریح کرد: آموزش منابع انسانی کارآمد باعث شده است تا نیروهای مسلح ایران توانمند و مقتدر باشند.