ورامین- معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روی استفاده از فضای مجازی تأکید فراوان دارند اما متأسفانه دولت ها به این موضوع توجه نکرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه و همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر جشن بزرگ انقلاب با حضور حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران، مسئولان و مدیران اجرایی و مردم متدین و انقلابی ورامین در جوادآباد برگزار شد

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید حسین حسینی در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به رهبری امام راحل با تحقق انقلاب اسلامی شعار مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از محرومان و مستضعفان را سر دادند.

شعارهای انقلاب اسلامی در جهان گسترش یافته است

امام جمعه جوادآباد افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدایت های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری ملت ایران به الگویی برای سایر کشورهای آزادی خواه جهان بدل شده و بیداری اسلامی کنونی در یمن، بحرین و بسیاری از کشورهای منطقه ناشی از انقلاب اسلامی است

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی از گسترش شعارهای انقلاب در جهان نگران و ناراحت هستند به همین خاطر تلاش می کنند تا روند رو به رشد گرایش مردم جهان به مبانی انقلاب اسلامی را کاهش دهند.

حسینی اضافه کرد: مردم جوادآباد ورامین مردمی متدین و انقلابی بوده که همواره در دفاع ازرش های اسلامی و دینی در خط مقدم قرار داشتند و همچنان نیز از راه و مسیر امام خمینی(ره) دفاع خواهند کرد و در روز ۲۲ بهمن بار دیگر دلبستگی خود را به نظام اسلامی نشان می دهند.

انقلاب اسلامی از فتنه های مختلفی عبور کرده است

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده نیز در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۳۶ سال گذشته از فتنه های گوناگونی که تلاش داشته رنگ و لعاب انقلاب را تغییر دهد به سلامت عبور کرده است.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به نقش شهید هاشمی نژاد و مقام معظم رهبری در دفاع از مبانی و شعارهای انقلاب اسلامی در مشهد مقدس افزود: مقام معظم رهبری و شهید هاشمی نژاد در مشهد تلاش داشتند تا شعارها و آرمان های اسلامی حفظ شده و از تحریف مصون بماند و در این زمینه تلاش فراوانی انجام و به زیبانی به نقش خود عمل کردند.

مردم در بسیاری از امور منتظر خواص نمی مانند

وی ادامه داد: امروز نیز باید همان مراقبت ها از شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی صورت پذیرد تا پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی  امام عصر(عج) برسد به همین خاطر همه وظیفه دارند تا از جوهره انقلاب مراقبت کنند.

علیزاده با اشاره به نقش مردم در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که در بسیاری از موارد منتظر خواص نشده و  در فتنه سال ۷۸ و ۸۸ این مردم روحیه انقلابی گری و دینداری خود را به خواص نشان دادند.

پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکا ابتدا در فضای مجازی منتشر شد

این مسئول در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به فضای مجازی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی روی توجه به فضای مجازی تأکید فراوان دارند اما متأسفانه دولت ها به این موضوع توجه نکرده اند.

وی ادامه داد: همانطور که دیدید پیام رهبری به جوانان اروپا و آمریکا ابتدا در فضای مجازی منتشر شد چون ایشان اهمیت این فضا را می دانند و بسیاری از دشمنان که به دنبال تحریف انقلاب هستند از این فضا بهره می گیرند.