شاهرود - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر، سه پروژه این شرکت با اعتباری بیش از ۵ میلیارد تومان در شهرستان شاهرود افتتاح شد.

سید علی اکبر صباغ صبح دوشنبه در خلال افتتاح سه پروژه شرکت برق منطقه ای  سمنان که با حضور استاندار سمنان، فرماندار، شهردار و جمعی از مدیران استان و شهرستان شاهرود در محل پست ۲۳۰.۶۳ کیلولت شاهرود برگزار شد به خبرنگار مهر اظهار داشت: خط ۶۳ کیلوولت شاهرود  - بسطام با اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال و به منظور افزایش ضریب اطمینان شبکه، کاهش تلفات و همچنین ایجاد زمینه برای توسعه برق رسانی مطمئن به مشترکان صنعتی به ویژه سیمان شاهرود  احداث شده است.

وی، مسیر این خط را از پست ۲۳۰.۶۳ کیلولت شاهرود به پست ۶۳.۲۰ کیلوولت بسطام به طول ۱۵ کیلومتر عنوان کرد و افزود: این پروژه با احداث ۵۰ برج مشبک فولادی  به صورت دو مداره احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان همچنین از بهره برداری از دو پروژه توسعه و اصلاح و بهینه سازی تاسیسات شبکه های انتقال و فوق توزیع برق با اعتباری معادل ۸۲ میلیون تومان در شاهرود خبر داد و افزود: این دو پروژه به منظور توسعه و بهبود تجهیزات و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات انتقال و فوق توزیع احداث و امروز به صورت رسمی افتتاح شد.