بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ۳۳ پروژه عمرانی در شهرستان دیر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر دوشنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرستان دیر اظهار داشت: امروز در شهرستان دیر به مناسبت دهه فجر، ۳۳ پروژه با ۶۶ میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی بیان داشت: اعتبارات دیر نسبت به سال گذشته سه برابر شد ضمن اینکه از محل اعتبارات متمرکز و ملی نیز اعتبارات دیگری به شهرستان اختصاص یافت.

سالاری بیان کرد: پست برق بردخون، خیابان ورودی دیر، افتتاح ساختمان جدید بنادر و گمرک شهرستان و دو پروژه سالن ورزشی از جمله پروژه هایی است که در این شهرستان افتتاح شد.

استاندار بوشهر وضعیت پروژه‌های این شهرستان را از لحاظ کیفیت و زمان بهره برداری خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد: پروژه های تحول زا در سال آینده با سرعت بهتری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسبد.

وی با بیان اینکه توسعه بندر خورخان دیر در دست پیگیری است.

وی با توجه به در پیش رو داشتن ۲۲ بهمن گفت: این روز، سالروز پیروزی انقلاب با اراده ملت و به رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی است که استبداد شکسته و نظام اسلامی در ایران حاکم شد.

وی تاکید کرد: مردم کشور و استان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مردمی بودن نظام و برخورداری انقلاب از پشتوانه مردمی را به منصه ظهور خواهند گذاشت.