شاهرود - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر و سی ودومین سالگرد تاسیس این دانشگاه، چهار پروژه در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) شاهرود به بهره برداری رسید.

دکتر احمد دزیانیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و در جشن سی و دو سالگی دانشگاه چهار پروژه پزشکی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) با بودجه ای ۱۰ میلیارد ریالی راه اندازی شد.

وی افزود: این پروژه ها شامل راه اندازی اتاق عمل چهارم، مرکز ناباروری IUI، کلینیک سلامت و مشاوره و مرکز تحقیقات گوارش بود که با تلاش دست اندرکاران در دانشگاه و به خصوص حوزه پزشکی این دانشگاه راه اندازی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود خاطرنشان کرد: پروژه های یاد شده در راستای خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و نیز در راستای ارتقاء سطح خدمات در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) و تحقق رضایت مندی بیش از پیش مراجعان و نیز ارتقای کیفی و کمی آموزش دانشجویان رشته های پزشکی و سلامت اساتید، کارکنان و دانشجویان عزیز به بهره برداری رسید.

دزیانیان گفت: از مدتها پیش طرح توسعه و بهسازی فضای فیزیو تراپی بیمارستان را هم مد نظر داشتیم که بحمدلله امروز این امر هم محقق شده است.

وی در خاتمه، توسعه فضاهای فیزیکی و امکانات بیمارستان متعلق به دانشگاه را از سیاست های اصلی برشمرد و گفت: انشاءلله بزودی شاهد افتتاح مرکز بیماریهای خاص نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) خواهیم بود که البته عملیات عمرانی این مرکز به اتمام رسیده و تجهیز وسایل پزشکی آن نیز با همکاری بنیاد امور بیماریهای خاص کشور بزودی انجام خواهد شد.