بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ساعت ۲۱ امشب همزمان با سراسر كشور بانگ الله اكبر در نقاط مختلف استان طنین انداز می شود.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: همزمان با شب سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی ایران، ساعت ۲۱ امشب(سه شنبه شب) بانگ الله اکبر از مأذنه مساجد و نقاط مختلف خراسان شمالی طنین انداز می شود.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای اجرای بانگ الله اكبر توسط كمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه مبارك فجر خراسان شمالی صورت گرفته است و امشب نیز همزمان با كل كشور در نقاط مختلف استان اجرا می شود.

رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی گفت: امشب شاهد حضور گسترده مردم استان در این برنامه خواهیم بود و مردم با بانگ الله اكبر حمایت خود را از نظام و انقلاب به جهانیان و دشمنان انقلاب اسلامی نشان می دهند.

حجت الاسلام سالاری تصریح كرد: بانگ الله اكبر مردم استان در نقاط مختلف شهرها و روستاهای استان از ساعت ۲۱ امشب آغاز می شود و مردم استان با فریاد الله اكبر خود یاد انقلاب اسلامی را گرامی می دارند و در برخی از نقاط استان از جمله در بجنورد، مركز خراسان شمالی نیز شاهد نورافشانی خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: امسال در ایام دهه مبارك فجر بیش از دو هزار برنامه توسط كمیته های مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان برگزار شد.