ورامین-همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مراسم خاطره گویی با حضور مبارزین و پیشکسوتان انقلاب اسلامی در ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مراسم خاطره گویی انقلاب با حضور مبارزین و پیشکسوتان انقلاب اسلامی، مدیران و مسئولان اجرایی و مردم متدین و انقلابی ورامین در مسجد حضرت سجاد(ع) برگزار شد.

در این مراسم جمعی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و فعالان دوران نهضت اسلامی در ورامین به بیان خاطرات خود از نقش ملت ایران و امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند و به سوالات مختلف در این زمینه پاسخ دادند.

فتح الله فرجی در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیشکسوتان انقلاب اسلامی در خط مقدم حرکت نهضت اسلامی به رهبری امام راحل قرار داشتند به همین خاطر باید خاطرات مبارزان انقلاب بازگو شود تا نسل جوان و نوجوان کشور با رشادت ها و سلحشوری های ملت ایران برای به ثمر نشستن این انقلاب بیش از پیش آشنا گردند.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین افزود: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم خاطره گویی و پیوند آینده سازان کشور با پیشکسوتان انقلاب اسلامی زمینه بازخوانی آرمان ها و ارزش های نهضت اسلامی را فراهم می سازد.

پیوند نسل جوان با پیشکسوتان انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمن است

وی ادامه داد: برگزاری مراسم خاطره گویی و حضور پیشکسوتان انقلاب اسلامی در مساجد، مدارس و دانشگاه ها و اماکن عمومی یکی از برنامه های مهم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر بود که مورد استقبال جوانان قرار گرفت.

فرجی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغاتی و رسانه ای و هزینه میلیاردی از آشنایی نسل جوان و نوجوان کشور با آرمان های انقلاب اسلامی جلوگیری کند و برگزاری مراسم خاطره گویی و بیان سختی های تحقق انقلاب اسلامی می تواند بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی سازد.

این مسئول یادآور شد: برای تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سختی و مشقت های فراوانی تحمل شده است به همین خاطر مردم و مسئولان باید قدر این نظام و انقلاب را بدانند و با تمام توان از آن پاسداری کنند.