قم - مردم قم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر حماسه بی‌نظیری خلق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مردم قم از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ده گانه به سمت میدان شهید مطهری حرکت کرده و راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن در این شهر از ساعت ۱۰ همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

حضور قشرهای مختلف مردم قم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به قدری باشکوه بود که حرکت آنها در مسیر راهپیمایی به کندی انجام می‌شد.

مردم قم در مسیر راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه انزجار خود را از توطئه‌های مستکبران علیه انقلاب اسلامی ابراز کردند.

در این راهپیمایی همچنین پلاکاردهایی با مضمون «من عاشق محمدم» برای دفاع از ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام در دست مردم قم بود.

مراجع تقلید و علمای برجسته حوزه همگام با مردم همیشه در صحنه قم حضور چشمگیری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن داشتند.

حضرات آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی با حضور در این راهپیمایی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بخشی از مسیر راهپیمایی را طی کردند.

همچنین آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور، آیت الله ابراهیم امینی، آیت الله جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، حجت‌الاسلام سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و حجت‌الاسلام صالحی منش استاندار قم نیز در این راهپیمایی شرکت کردند.

سخنرانی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در قم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم است.