قم - مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور معتقد است که حضور حماسی و اقتدارآمیز مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیام روشنی به سران آمریکا و اروپا دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در حاشیه حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اظهار کرد: امسال که وارد سی و هفتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌شویم، شاهد حضور گسترده مردم در این راهپیمایی هستیم و ملت با تمام هستی خود به میدان آمده‌اند.

وی به نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود: جوانان رشید ما در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ملت عزیز ما امروز در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان ایستادگی و مقاومت می‌کند، معتقد است که حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیام روشنی به سران کشورهای آمریکا و اروپا دارد.

آیت الله حسینی بوشهری خطاب به سران این کشورها گفت: اگر بعد از ۳۶ سال ملت ایران را هنوز نشناخته‌اید بدانید این ملت به پیمانی که با شهیدان انقلاب، امام راحل و انقلاب اسلامی بسته‌اند، وفادارند.

این عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین تأکید کرد: ملت ما همیشه در صحنه هستند و اسلام و انقلاب اسلامی را دوست دارند و تحریم‌ها و تهدیدها کوچک‌ترین اثری در اراده ملت نخواهد داشت.