تهران- رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران با تقدیر از حضور دشمن شکن مردم این استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۳۷ نقطه استان تهران اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۳۷ نقطه استان تهران با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: بر اساس گزارشات رسیده به مرکز ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۳۷ نقطه استان تهران پرشور تر از سالهای گذشته برگزار و بر اساس آمارها حضور مردم در راهپیمایی افزایش پیدا کرده بود.

نسل جدید انقلاب پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند

وی ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در کنار بزرگسالان این پیام را به جهان مخابره کرد که اگر چه بیش از ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما نسل جدید این کشور همانند انقلابیون سال ۵۷ در خط دفاع از ولایت و رهبری و آرمان ها و ارزش های اسلامی قرار دارند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران یادآور شد: مذاکرات هسته ای ایران، موج بیداری اسلامی در منطقه و لزوم حمایت همه جانبه از نظام اسلامی و آرمان های بلند انقلاب اسلامی سبب شده بود تا حضور مردم پررنگ تر از سال های گذشته باشد.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن آمریکا از روزهای قبل از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، همانند سالهای گذشته با استفاده از ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی تلاش کردند تا حضور مردم در راهپیمایی را کم رنگ کرده و بدینوسیله بهره برداری سیاسی خود را انجام دهند.

حضور مردم استان تهران توطئه های دشمن را خنثی کرد

محمودی متذکر شد: حضور باصلابت و دشمن شکن مردم استان تهران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کرده و وظیفه مسئولان را نسبت به خدمت رسانی به ملت ایران سنگین تر از گذشته کرد.

این مسئول گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران حضور مقتدرانه و کم نظیر مردم استان  در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن را نشانه بصیرت و ولایتمداری مردم این دیار می داند و مراتب تقدیر و سپاس را از هوشیاری و آگاهی مردم نسبت به توطئه های دشمن بیان می دارد.