کهنوج - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای بازگشت مددجویان به زندگی سعادتمندانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاذاللهی صبح شنبه در حاشیه بازدید از زندان کهنوج گفت: باید با انجام راهکارهای مناسب در راستای کاهش جمعیت کیفری گام برداریم.

وی بازدید از زندان ها را از جمله راهکارها برای تحقق اهداف سازنده کاهش آسیب و کاهش جمعیت کیفری در زندان ها دانست و افزود: باید با اجرای برنامه ها و برنامه ریزی صحیح زمینه بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه را فراهم کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج تصریح کرد: مددجویان باید استفاده مناسب از امکانات موجود در زندان ها از زمان خود حداکثر بهره را ببرند.

وی با اشاره به امکانات فرهنگی و آموزشی موجود در زندان ها، افزود: امکاناتی که بتواند باعث رشد و پیشرفت مددجویان شود فراهم می شود.

معاذاللهی شکست را مقدمه پیروزی دانست و افزود: افراد باید با استفاده از تجربیات خود مسیر صحیح را انتخاب کرده و زندگی موفقیت آمیز برای خود رقم بزنند.

وی سلامتی را از مهم ترین نعمات الهی برشمرد و ابراز داشت: ما همواره باید قدردان و شاکر خداوند باشیم و برای دستیابی به موفقیت تلاش کنیم.

برچسب‌ها