شیراز- ترانه های آلبوم «سلول شخصی» رضا یزدانی در یازدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین شب این جشنواره که در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برپاست رضا یزدانی به همراه گروه خود به اجرای ترانه های پیشین و تازه ترین آلبوم خود با عنوان "سلول شخصی" پرداخت.

در این کنسرت رضا یزدانی مانند دیگر کنسرت هایش که در شیراز مورد استقبال قرار می گیرد با اجرای ترانه های آلبوم هایی چون ساعت ها خوابن، ساعت ۲۵ و آلبوم تازه انتشار یافته سلول شخصی که روز گذشته با حضور هوادارانش در کافه کتاب شیراز جشن امضای آن را برگزار کرد مخاطبان شیرازی خود را به شور واداشت.

کنسرت پاپ راک یزدانی در دو نوبت اجرا شد

کنسرت موسیقی پاپ و راک  رضا یزدانی یکشنبه شب در دو سانس ساعت ۱۸:۱۵ و ساعت ۲۱ برگزار شد و تالار حافظ را مملو از علاقه مندان موسیقی کرد.

در این برنامه موسیقایی که نخستین اجرای بخش پاپ یازدهمین جشنواره موسیقی فجر شیراز است یزدانی را رضا سورتیجی، آرش حسینی، هانی پاکسیما، علیرضا مهدی زاده، محمد خرمی نژاد، امیر اردهالی، میلاد عدل، آرش زمانیان، مازیار احمدپور و شهروز بردوده همراهی کردند.

یزدانی در میانه های این کنسرت که با ترانه های قدیم و تازه وی همراه شد یکبار نیز پشت درامز قرار گرفت و نوازندگان گروه خود را به جابه جایی سازها دعوت کرد و قطعه ای بی کلام و راک را نواخت.

رضا یزدانی که قطعات زیادی را برای شهر تهران مانند جردن، لاله زار، کافه نادری، مترو، تهران سیم آخر، برج، کوچه ملی، گرامافون، تهران گردی و بگو تهران در کنسرت شیراز بارها از سوی علاقه مندانش برای اجرای دوباره تهران سیم آخر مورد تشویق قرار گرفت و او نیز این ترانه را اجرای مجدد کرد.

ساعت ۲۵ شب، ساعت فراموشی و خاطرات مبهم بازخوانی شد

ساعت ۲۵ شب، ساعت فراموشی و خاطرات مبهم از آلبوم هایی است که رضا یزدانی با اجرای بخش هایی از آنها در کنسرت شیراز خود استفاده کرد تا بار دیگر هواداران موسیقی پاپ راک ایرانی را در شهر ادب و هنر مجذوب این موسیقی کند.

یزدانی که ۶و۷ اسفند ماه در تالار نگین اصفهان به اجرای کنسرت خواهد پرداخت در کنسرت شیراز یکبار دیگر به اینکه همواره دوست دارد در شیراز کنسرت داشته باشد، اذعان کرد.

این خواننده محبوب نسل جوان ایران در این کنسرت آهنگ عشق پست مدرن را به عنوان نخستین تک‌آهنگ از آلبوم هفتم خود، «ساعتا خوابن» اجرا کرد.

او که سال گذشته  نیز با اجرای قطعه خلیج فارس مخاطبان شیرازی را شگفت زده کرد این بار نیز در پایان این اجرا این قطعه را بازخوانی کرد.

تازه ترین آلبوم رضا یزدانی که با نام سلول شخصی به بازار موسیقی ایران ارایه شده است در حاشیه کنسرت این خواننده در کافه کتاب شیراز رونمایی شد و با حضور هواداران وی جشن امضای آن برگزار شد.