بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اعلام سفر علی اصغر کاراندیش، معاون وزیر ارشاد به استان، اظهار کرد: همزمان با این سفر موزه هنرهای معاصر خراسان شمالی در بجنورد کلنگ زنی می شود.

حسین ثابت قدم وحید در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: علی اصغر کاراندیش مروستی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجم اسفند ماه امسال به خراسان شمالی سفر می کند.

وی با بیان این که کاراندیش و هیئت همراه او به مدت دو روز در این استان خواهند بود، اضافه کرد: بازدید از کتابخانه مرکزی و مجتمع فرهنگی و هنری اسفراین، دیدار با امام جمعه بجنورد، بازدید از کتابخانه مرکزی و تالارفرهنگی و هنری دوبرار، بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری گلشن و مراسم کلنگ زنی مجموعه تئاتر شهر(پلاتو) با حضور هنرمندان و رونمایی از اولین سایت جامع فرهنگی و هنری استان از جمله برنامه های سفر معاون وزیر ارشاد در سفر به خراسان شمالی خواهد بود.

ثابت قدم افزود: همچنین افتتاح دبیرخانه دهیمن جشنواره سراسری تئاتر رضوی، نشست با استاندار، کلنگ زنی موزه هنرهای معاصر استان، نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و سخنرانی در جمع آنها از دیگر برنامه های کاراندیش در نخستین روز سفر به استان محسوب می شوند.

وی نشست با کارکنان و روسای ادارات تابعه، نشست خبری با خبرنگاران، افتتاح کتابخانه حسین آباد شهرستان شیروان و بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری فاروج را از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به خراسان شمالی در روز ششم اسفند ماه اعلام کرد.