سمنان - جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس ۳ با عنوان رزمایش رهروان شهدا عاشقان رسول الله (ص) با حضور ۲۷ گردان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسحاق هراسانیان صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که  در سپاه قائم استان سمنان برگزار شد ضمن بیان اینکه رزمایش رهروان شهدا عاشقان رسول الله (ص)  با رمز مبارک «لبیک یا محمد (ص) یا رسول الله» روزهای سی ام بهمن و اول اسفند در اردوگاه های قدس استان برگزار می شود اظهار داشت: بسیجیان گردان های مختلف در این رزمایش توان و آمادگی خود را برای دفاع از دست آوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات و توطئه ها به نمایش می گذارند.

فرمانده قرارگاه رزمایش الی بیت المقدس ۳ با اشاره به اینکه این رزمایش در تمام شهرستان ها به استثنای سرخه و دامغان به دلیل همزمانی با برگزاری اجلاسیه های شهدا این شهرها برگزار می شود افزود: ارتقای آمادگی و توان رزم، آموزش، سازماندهی و حفظ و انسجام از مهمترین اهداف این رزمایش دو روزه است.

هراسانیان با اشاره به این مطلب که روز اول این همایش به فراخوان، آموزش و مرور برنامه ها اختصاص دارد و در روز دوم صبحگاه بزرگ نیروها و مرحله اصلی رزمایش با حضور گردان ها برگزار می شود، افزود: رزمایش امسال بر اساس تاکتیک های مقابله با حساسیت ها و نیازهای هر شهرستان طراحی شده است.

جانشین فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در پایان خاطر نشان کرد: حفظ و تقویت امنیت استان، مراکز حساس و مهم، کویر و تهدیدات آن، امداد و نجات، مقابله با حوادث، مقابله با ناآرامی ها و ... از جمله این تاکتیک ها و برنامه های رزمایش است.